normaltariffen legeforeningen.no

Den norske legeforening

4 Andre avtaler og godtgjørelser. Ny avtale om basistilskudd for allmennleger, driftstilskudd for avtalespesialister, fondsavsetninger og takster ble sluttforhandlet 15. juni 2017. Inntektsøkningen er på linje med resultatet i lønnsoppgjørene for øvrige avtaleområder. I tillegg til rammen kommer 2,5 mill kroner til Utdanningsfond II i for å dekke økte kostnader som følge av obligatorisk krav om spesialisering. Aring;rets forhandlinger ga lite rom for nye takster. Men det ble likevel rom for en ny tak.

OVERVIEW

This domain normaltariffen.legeforeningen.no currently has a traffic classification of zero (the lower the more users). We have sifted two pages within the domain normaltariffen.legeforeningen.no and found three websites referencing normaltariffen.legeforeningen.no.

NORMALTARIFFEN.LEGEFORENINGEN.NO RANKINGS

This domain normaltariffen.legeforeningen.no has seen fluctuating quantities of traffic throughout the the year.
Traffic for normaltariffen.legeforeningen.no

Traffic ranking (by month) for normaltariffen.legeforeningen.no

Traffic ranking by day of the week for normaltariffen.legeforeningen.no

WHAT DOES NORMALTARIFFEN.LEGEFORENINGEN.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of normaltariffen.legeforeningen.no Mobile Screenshot of normaltariffen.legeforeningen.no Tablet Screenshot of normaltariffen.legeforeningen.no

NORMALTARIFFEN.LEGEFORENINGEN.NO HOST

We observed that the main root page on normaltariffen.legeforeningen.no took four hundred and thirty-eight milliseconds to load. We could not find a SSL certificate, so our web crawlers consider normaltariffen.legeforeningen.no not secure.
195.159.151.174

I observed that this website is implementing the Apache os.

Den norske legeforening

DESCRIPTION

CONTENT

This domain normaltariffen.legeforeningen.no had the following in the web site, "Ny avtale om basistilskudd for allmennleger, driftstilskudd for avtalespesialister, fondsavsetninger og takster ble sluttforhandlet 15." Our analyzers observed that the webpage stated " Inntektsøkningen er på linje med resultatet i lønnsoppgjørene for øvrige avtaleområder." The Website also stated " I tillegg til rammen kommer 2,5 mill kroner til Utdanningsfond II i for å dekke økte kostnader som følge av obligatorisk krav om spesialisering. Aring;rets forhandlinger ga lite rom for nye takster. Men det ble likevel rom for en ny tak."

VIEW OTHER DOMAINS

Normal Tech News

Sunday, June 5, 2011. Sorry for the absence . Greetings from the interwebs! I am typing this from the on-screen keyboard of my Asus Transformer tablet. Tuesday, April 12, 2011.

Normal Public Library Teens

This is a space for teens and teen librarians to discuss books, library events and activities, and news related to teen services at Normal Public Library. Teen Summer Reading is here! Posted by Kristi on May 31, 2011.

Normal 5 de Mayo Escuela Normal 5 de Mayo

Normal 5 de Mayo Escuela Normal 5 de Mayo. Escuela Normal 5 de Mayo. en Educación Primaria, Lic. San Martín Texmelucan, Puebla.